Beschikbaarheid en bereikbaarheid
We zijn telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren op het telefoonnummer zoals genoemd onder contactgegevens. Buiten kantooruren kun je contact opnemen met jouw huisartsenpost.
Afmelden en wijzigen afspraak
Wil je een afspraak afzeggen of verplaatsen? Dat kan natuurlijk een keer gebeuren. Bel dan tijdig af – minimaal 24 uur van te voren. Afzeggen kan per mail, telefoon of door middel van een voicemailbericht. In geval van te laat afzeggen of no-show brengen we € 50 in rekening. De zorgverzekeraar vergoedt deze rekening niet.
Facturatie
De facturatie van onze dienstverlening vindt vanaf april 2023 plaats via Infomedics. Dit betekent dat je (maandelijks) een factuur ontvangt vanuit Infomedics. Deze factuur ontvang je beveiligd via je e-mail. Wanneer de factuur hier niet gelezen wordt, zal er ook een factuur per post gestuurd worden.
De factuur bevat de betaalinstructies en kan ingediend worden ter declaratie bij de zorgverzekeraar. Lees meer op de pagina Vergoeding over de vergoeding vanuit de zorgverzekeraar.
Samenwerkingen
Lokaal werken we samen met de vrijgevestigde psychologen en de psychologen binnen de medische centra in de vorm van een samenwerkingsverband: ggzhouten.nl. Verder sturen we de huisarts een intakeverslag aan het begin van de behandeling en een ontslagbrief aan het einde van de behandeling. Indien er gedurende de behandeling belangrijke zaken spelen, dan overleggen we deze graag met jouw instemming met de huisarts.
Andere ervaringen
Voor recente cliënt ervaringen kun je een kijkje nemen op de website: Zorgkaartnederland.nl.
Klachten
Wij streven ernaar jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ben je niet tevreden? Ik hoop dat je het bespreekbaar maakt, zodat we samen tot een goede oplossing kunnen komen. Indien we er niet uitkomen, kun je een klacht indienen. Lees hier meer over onze klachtenregeling.